برای خرید سایبان باغ به چه نکاتی توجه کنیم؟

سایبان باغ
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید سایبان باغ به چه نکاتی توجه کنیم؟

بسیاری از مردم امروز انواع سایبان‌های باغی و ویلایی را برای لذت بردن از طبیعت در کنار دوستان و آشنایان خود به کار برده و آن‌ها را در محیط باغ و ویلای خود نصب می‌‌کنند. این سایبان‌ها با ویژگی‌ها و مشخصه‌های مهمی ‌‌شناخته می‌‌شوند. مردم امروز ساعات اوقات فراغت خود را در محیط‌های سرسبز و طبیعی سپری کرده و در کنار دوستان و آشنایان خود وقت می‌‌گذرانند. خرید و انتخاب یک سایبان مناسب برای این محیط‌ها یک نکته اساسی در خصوص استفاده بهتر از این اقلام است.

در صورتی که به دنبال یک سایبان استاندارد می‌‌گردید، باید حتما به ویژگی‌ها و مشخصه‌های مربوط به این تجهیزات دقت داشته باشید. در این بخش با ما همراه باشید تا برخی از مهمترین نکات و قوانین خرید سایبان‌های استاندارد را برای محیط باغ و ویلا بررسی کنیم.

خرید سایبان باغ

خرید سایبان باغ

دلایل استفاده از سایبان باغ

برای استفاده از انواع سایبان باید به دلایل استفاده از این اقلام دقت داشته باشید. مزایای استفاده از این تجهیزات کاربردی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. برخی از مهمترین دلایل استفاده از سایبان‌های باغی را در ادامه مشاهده می‌‌کنید:

  • با استفاده از سایبان یک فضای کاربردی برای استراحت در فضای حیاط، تراس، باغ و ویلای خود خواهید داشت و در برابر عوامل محیطی اذیت نخواهید شد.
  • لذت بردن از طبیعت با وجود یک سایبان قابل حمل در همه مکان‌ها میسر خواهد بود. با داشتن این محصولات می‌‌توانید زیبایی طبیعت را بدون موانع و مشکلات موجود در محیط احساس کنید.
  • استفاده از سایبان‌ها و نصب و راه اندازی آن‌ها در محیط با هزینه‌های به صرفه ای انجام می‌‌گیرد. این تجهیزات کاربردی با قیمت‌های به صرفه ای خریداری می‌‌شوند و به نسبت سایر تجهیزات مشابه قیمت و هزینه به صرفه‌تری دارند.
  • استفاده از سایبان ارزش باغ و ویلای شما را نیز افزایش می‌‌دهد. این تجهیزات دیزاین زیبایی در فضای باغ به وجود می‌‌آورد.
  • با استفاده از هر مدل از انواع سایبان ثامن محیطی امن و راحت برای استراحت کودکان شما به وجود می‌‌آید که خیال شما را برای تفریح فرزندانتان راحت می‌‌کند.
  • استفاده از سایبان برای ایجاد سایه برای گل و گیاهان و پرورش بهتر آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این تجهیزات کاربردی رشد برخی از گیاهان را نیز با کیفیت بیشتری همراه می‌‌کنند.

بررسی نکات خرید سایبان باغی

برای انتخاب و خرید هر مدل از این محصولات باید به چند نکته و اصل مهم دقت داشته باشید که کیفیت خرید شما را افزایش می‌‌دهند. بسیاری از افراد با بی توجهی به نکات خرید این محصولات، سایبانی را خریداری می‌‌کنند که کارایی لازم را برای آن‌ها در محل نصب ندارند. به همین خاطر هزینه و وقت آن‌ها به هدر می‌‌رود. به همین خاطر توصیه می‌‌کنیم که به برخی نکات برای استفاده بهتر از این تجهیزات دقت داشته باشید. برخی از این نکات را در ادامه بررسی می‌‌کنیم:

بررسی شرایط آب و هوایی

برای انتخاب یک سایبان استاندارد در نظر گرفتن وضعیت جوی و شرایط آب و هوایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید حتما به وضعیت آب و هوا در منطقه مورد نظر خود دقت داشته و بر این اساس جنس و مدل سایبان را انتخاب کنید. بررسی این موارد برای استفاده از سایبان‌هایی که در محیط باغ و فضاهای سرباز طبیعی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از این تجهیزات کاربردی در محیط‌های سرباز و طبیعی در مجاورت عوامل مختلفی مانند نور آفتاب و باران‌های موسمی ‌‌قرار دارند.

 این عوامل ریسک آسیب رساندن به این تجهیزات را به دنبال دارند و به ساختار سایبان شما آسیب‌های جدی وارد می‌‌کنند. به همین خاطر برای خریدی بهتر در میان این اقلام کاربردی باید به اجزای به کار رفته در ساختار هر یک از این تجهیزات دقت داشته باشید. با این روش بهترین انتخاب را در میان این اقلام انجام خواهید داد.

بررسی ابعاد سایبان

سایبان باغ و ویلا با ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. به همین خاطر در زمان خرید باید حتما به ابعاد مناسب و استاندارد آن‌ها دقت داشته باشید. هر مدل از انواع سایبان‌ها بر اساس نوع استفاده با ابعاد و سایزبندی‌های گوناگونی تولید می‌‌شوند. به همین خاطر در نظر گرفتن ابعاد آن‌ها در زمان خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید بررسی کنید که پس از نصب سایبان چه استفاده‌هایی از این تجهیزات خواهید داشت. آیا برای برگزاری میهمانی‌های چند نفره از این تجهیزات استفاده می‌‌کنید، باید تعداد افرادی و میهمانان خود را برآورد کنید. بر این اساس ابعاد سایبان مورد نظر شما مشخص می‌‌شود. این تجهیزات کاربردی بر مبنای نوع استفاده به صورت بزرگ و کوچک تولید می‌‌شوند. در صورتی که به صورت خانوادگی از این تجهیزات استفاده می‌‌کنید، باید حتما مدل‌های کوچکتر سایبان را خریداری کنید. در صورت استفاده از سایبان برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها بی شک به ابعاد بزرگتر این محصولات نیاز خواهید داشت.

برای خریدی بهتر و مناسب‌تر در این میان باید به ابعاد فضای مورد نظر نیز دقت داشته باشید. برخی از مردم سایبان را برای محیط باغ و ویلای بزرگ خود خریداری می‌‌کنند. به همین خاطر باید ابعاد و سایز بزرگ این محصولات را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب سایبان مخصوص تراس باید به دنبال ابعاد کوچکتر این تجهیزات بگردید. برای پیشگیری از هزینه اضافی باید حتما به این اصول در زمان خرید این اقلام کاربردی دقت داشته باشید.

توجه به جنس سایبان انتخابی

در راستای خریدی مناسب در میان این تجهیزات کاربردی باید جنس این اقلام دقت داشته باشید و متریال به کار رفته در این اقلام را بررسی کنید. سایبان‌ها از بخش بندی‌های مختلفی تشکیل شده اند و هر یک از بخش‌های به کار رفته در آن‌ها در نحوه استفاده و کاربرد این اقلام تاثیرگذار خواهد بود. قاب و پنل‌های به کار رفته در این تجهیزات از مهمترین بخش‌های یک سایبان استاندارد به شمار می‌‌رود که در ساختار این اقلام با جنس و متریال ویژه ای به کار می‌‌روند. استحکام کلی این اقلام بر اساس جنس این اجزا مشخص می‌‌شود. در بخش بعدی پارچه و چادر سایبان مورد توجه قرار می‌‌گیرد که با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌‌شود.

هر یک از انواع دسته بندی‌های پارچه سایبان با در نظر گرفتن شرایط جوی در ساختار این اقلام به کار می‌‌روند. به طور مثال برای ساخت سایبان‌های مخصوص شرایط آب و هوایی بارانی باید از الیاف ضد آب در ساختار این محصولات استفاده شود. همچنین در خصوص ساخت و آماده سازی سایبان‌های مخصوص شرایط جوی آفتابی نیز باید از پارچه‌های مقاوم در برابر حرارت و نسوز استفاده شود. به این ترتیب جنس متریال به کار رفته در این اقلام کاربردی مشخص می‌‌شود.

قیمت نهایی سایبان انتخابی

برای خریدی بهتر در میان این اقلام کاربردی باید قیمت و هزینه این محصولات را در نظر بگیرید. قیمت و هزینه یک سایبان استاندارد به ویژگی‌های کمی‌‌ و کیفی این اقلام کاربردی دقت داشته باشید. هر مدل از انواع این تجهیزات با نرخ و هزینه به خصوصی خرید و فروش می‌‌شوند. ویژگی‌ها و مشخصه‌های کمی و کیفی این محصولات تعیین کننده قیمت آن‌ها خواهد بود. برای خریدی موفق باید حتما هزینه و قیمت روز این محصولات را استعلام کنید. نرخ خرید انواع برندهای تجاری سایبان نیز با هم متفاوت است.

در بازارهای کنونی انواع دسته بندی‌های سایبان با ابعاد مختلف و طرح‌ها و مدل‌های گوناگون عرضه می‌‌شوند که هر یک قیمت خاص خود را دارند. در این میان باید از خرید سایبان‌های خیلی ارزان قیمت خودداری کنید. این تجهیزات باید قیمت معقولی داشته باشند و هزینه آن‌ها نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد. به این ترتیب خرید شما در میان آن‌ها موفقیت آمیزتر خواهد بود. برای خرید این محصولات بودجه خود را مشخص کرده و بر این اساس از کارشناسان فروش این محصولات کمک بخواهید.

لیست قیمت و خرید انواع سایبان زمستان 1402

هزینه برقی کردن 3 میلیون تومان میباشد
نام سایبانقیمت هر متر مربعتوضیحات تکمیلیتصویر سایبان
سایبان برقیاز 1.200.000 هزار تومانپارچه خارجی کره ای ضد آب و موتور خارجی با گارانتی 2 سالهسایبان برقی
سایبان مغازهاز 900.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی با موتور دستی و برقی و گارانتی 2 سالهسایبان مغازه
سایبان چتریاز 6.100.000 هزار تومانچتر پایه کنار و چتر پایه وسط با کیفیت با گارانتی 2 سالهسایبان چتری
سایبان استخراز 5.300.000 هزار تومانپوشش سقف پلی کربنات فلت طرح شیشه با گارانتی 18 ماههسایبان استخر

سایبان باغ

از 980.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان باغ

سایبان ویلا

از 1.100.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان ویلا

سایبان روف گاردن

از 900.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان روف گاردن

تعمیر سایبان

از 600.000 هزار تومانتعمیر انواع سایبان در سراسر ایران با یک تماستعمیر سایبان

سایبان فول باکس

از 1.700.000 هزار تومانپارچه و موتور خارجی با کیفیت با گارانتی 20 ماههسایبان فول باکس

سایبان بازویی

از 850.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان بازویی
سایبان پارکینگاز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پارکینگ
سایبان پاسیواز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پاسیو

طریقه نصب سایبان

پس از ارزیابی قیمت چتر سایبان ویلایی و سایر مشخصه‌های کمی و کیفی این اقلام، نوبت به بررسی روش نصب این محصولات در محل مورد نظر است. در صورتی که نصب سایبان را به درستی انجام ندهید، بی شک در ادامه استفاده مطلوبی از این تجهیزات نخواهید داشت. به همین خاطر این فاکتور کیفی یکی از ارکان مهم و اساسی خرید شما به شمار می‌‌رود. برای خریدی بهتر و مناسب‌تر در میان این تجهیزات بررسی روش‌های نصب هر یک از این اقلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از سایبان‌ها به سهولت در محل مورد نظر نصب می‌‌شوند.

برای نصب آن‌ها نیازی به حضور کارشناسان فنی نخواهید داشت. به این ترتیب در فرایند راه اندازی آن‌ها هزینه کمتری صرف شده و از لوازم ساده‌تری استفاده خواهد شد. در مقابل اما برخی سایبان‌ها فرایند نصب دشواری دارند و برای نصب آن‌ها از یراق آلات و تجهیزات به خصوصی استفاده می‌‌کنند که هزینه نصب را افزایش می‌‌دهند. به همین خاطر این فاکتور مهم در زمان خرید به دقت ارزیابی می‌‌شود.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با برخی نکات مهم انتخاب و خرید سایبان‌های باغی اطلاعاتی را بررسی کردیم که در نظر گرفتن آن‌ها برای خریدی بهتر در میان این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از مدل‌ها و دسته بندی‌های این محصولات کاربردی با ویژگی‌ها و مشخصه‌های فنی به خصوصی ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می‌‌گیرند. به همین خاطر برای خرید باید به این موارد دقت داشته باشید و سایبان مورد نیاز خود را با آگاهی کامل خریداری کنید. در این زمینه باید حتما از نظرات کارشناسان حرفه ای این حوزه نیز کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *