عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان پاسیو

سایبان پاسیو
Rate this post

عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان پاسیو

پاسیو یا همان نورگیر بخشی از فضای داخلی ساختمان می‌باشد که معماران از آن برای رساندن نور به محیط‌های کم‌نور و بسته استفاده می نمایند. زیرا در معماری ساختمان‌های مختلف تامین نور فضای داخلی یک امر بسیار ضروری است. از گذشته تا کنون یکی از مزیت‌های بزرگ برای هر ساختمان نورگیر بودن آن می‌باشد. معمولا پاسیو را در قسمت‌های پشت ساختمان طراحی می‌کنند اما در برخی مواقع این محیط را در وسط ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌دهند.

 همچنین شما این امکان را دارید که در محیط پاسیو گل و گیاهان مختلف را پرورش دهید و در اکسیژن رسانی بیشتر و زیبایی محیط خود تاثیرگذار باشید. حتی با دیزاین محیط پاسیو و قرار دادن میز و صندلی در آن می‌توانید یک فضای آرامش‌بخش را برای استراحت فراهم کنید. استفاده از پاسیو فقط مختص خانه‌های ویلایی نبوده و در آپارتمان‌ها یا مجتمع‌های مسکونی نیز می‌توان از مزیت‌های این محیط بهره‌مند شد.

سایبان پاسیو

سایبان پاسیو

سایبان پاسیو

سایبان پاسیو در دسته سایبان‌های خانگی قرار دارد که در انواع مدل‌های مختلف برای رفع نیاز کاربران  با ابعاد متفاوت بدون محدودیت قابل نصب و راه اندازی است. سایبان‌های خانگی برای کاربردهای مختلف به عنوان سایبان حیاط ویلایی، سایبان پارکینگ، سایبان پنجره، سایبان پاسیو و… ساخته می‌شوند. که در حال حاضر استفاده از سایبان پاسیو در رنگ و مدل‌های مختلف در میان افراد بسیار رواج دارد. شما می‌توانید مطابق با سلیقه و نیاز خود بسته به محیط مورد نظر سایبان خود را متناسب با دکوراسیون پاسیو انتخاب نمایید.

با استفاده از سایبان پاسیو در فصل تابستان از محیط مورد نظر در برابر تابش شدید نور آفتاب و در فصل زمستان در برابر بارش برف و باران یا نفوذ رطوبت به محیط پاسیو جلوگیری نمایید. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع سایبان پاسیو و نصب و راه‌اندازی آن‌ها به شما ارائه می دهیم. همچنین به بررسی عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان پاسیو اشاره خواهیم کرد.

مدل‌های مختلف سایبان پاسیو

 سایبان‌های خانگی در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود هستند. سایبان پاسیو هم مانند سایر مدل‌های دیگر در دو نوع ثابت و متحرک تولید به بازار عرضه می شوند. این محصول در مدل‌های ثابت، متحرک (برقی، اتوماتیک و بازویی) توسط سازندگان مختلف برای رفع نیاز متقاضیان تولید می‌شوند. از جمله این سازندگان می‌توان به شرکت سایبان ثامن اشاره کرد. که با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه ساخت و نصب و اجرای انواع مختلف سایبان فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد.

در مدل‌های ثابت سایبان بعد از نصب امکان باز و بسته کردن پوشش سایبان وجود ندارد اما با نصب مدل‌های متحرک شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز سایبان را باز و بسته کنید. سایبان‌های متحرک در دو نوع دستی و برقی قابل استفاده هستند. در مدل دستی شما می‌توانید با حرکت یک اهرم و نیروی دست پوشش سایبان را حرکت دهید در حالی که در نوع برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی که برای سایبان طراحی شده است شما می‌توانید به راحتی سایبان را با فشار دادن یک دکمه از ریموت کنترل حتی از راه دور باز و بسته کنید. از نمونه‌های بسیار رایج و مورد استفاده سایبان پاسیو می‌توان به سایبان برقی، سایبان بازویی، سایبان فول باکس و سایبان کالسکه‌ای اشاره نمود که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم برای این که از مشکلاتی که ممکن است در شرایط مختلف جوی برای پاسیو ایجاد شود جلوگیری نمایید، حتما از سایبان پاسیو استفاده کنید.

سایبان پاسیو هوشمند

امروزه مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع سایبان برای محیط پاسیو سایبان هوشمند برقی می‌باشد. که هنوز بسیاری از افراد ممکن است با این مدل از سایبان به‌طور کامل و درست آشنایی نداشته باشند. و به همین دلیل با اطمینان خاطر نتوانند از مزایای بسیار آن بهره‌مند باشند. در ساخت سایبان‌های هوشمند از قطعات مدرن الکترونیکی استفاده می‌شود. طراحی و ساخت سیستم الکترونیکی سایبان بسیار حساس و دقیق است. مهم‌ترین مزیت این سایبان  قدرت تشخیص نور و سایه از طریق سنسورهای موجود در سایبان می‌باشد. از این‌رو سایبان از طریق این سنسورها روشنایی و تاریکی هوا به راحتی تشخیص می‌دهد و در زمانی که تابش نور خورشید شدید است پوشش سایبان به صورت هوشمند باز می‌شود و در زمانی که هوا رو به تاریکی باشد سنسورها شرایط محیطی را تشخیص می‌دهند و سایبان باز هم به صورت هوشمند بسته خواهد شد. تمامی عملکرد این مدل از سایبان به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی است. و در آینده نه چندان دور جایگاه بسیار ویژه‌ای را به خود اختصاص خواهد داد.

لیست قیمت و خرید انواع سایبان زمستان 1402

هزینه برقی کردن 3 میلیون تومان میباشد
نام سایبانقیمت هر متر مربعتوضیحات تکمیلیتصویر سایبان
سایبان برقیاز 1.200.000 هزار تومانپارچه خارجی کره ای ضد آب و موتور خارجی با گارانتی 2 سالهسایبان برقی
سایبان مغازهاز 900.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی با موتور دستی و برقی و گارانتی 2 سالهسایبان مغازه
سایبان چتریاز 6.100.000 هزار تومانچتر پایه کنار و چتر پایه وسط با کیفیت با گارانتی 2 سالهسایبان چتری
سایبان استخراز 5.300.000 هزار تومانپوشش سقف پلی کربنات فلت طرح شیشه با گارانتی 18 ماههسایبان استخر

سایبان باغ

از 980.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان باغ

سایبان ویلا

از 1.100.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان ویلا

سایبان روف گاردن

از 900.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان روف گاردن

تعمیر سایبان

از 600.000 هزار تومانتعمیر انواع سایبان در سراسر ایران با یک تماستعمیر سایبان

سایبان فول باکس

از 1.700.000 هزار تومانپارچه و موتور خارجی با کیفیت با گارانتی 20 ماههسایبان فول باکس

سایبان بازویی

از 850.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان بازویی
سایبان پارکینگاز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پارکینگ
سایبان پاسیواز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پاسیو

عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان پاسیو

سایبان پاسیو در میان افراد و در اکثر نقاط کشور به دلیل مزایای فراوانی که دارد یک محصول بسیار پرطرفدار است. این سایبان در انواع مختلف با تنوع بالا قابل تولید است و افراد می توانند در تمام مناطق مختلف کشور از جمله، مناطق گرم و خشک یا بارانی و یا آب و هوای معتدل بدون محدودیت از امکانات این سایبان بهره‌مند شوند. اگر شما قصد خرید سایبان برای پاسیو خود را دارید بهتر است از این موضوع آگاه باشید که در هنگام خرید سایبان پاسیو عوامل مختلفی تاثیر‌گذار هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل کیفیت متریال کاربردی در سایبان است که هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ماندگاری سایبان شما افزایش پیدا می‌کند اما قیمت نهایی سایبان هم بیشتر خواهد شد.

تعیین اندازه و ابعاد سایبان پاسیو بر اساس محیط پاسیو، انتخاب طراحی و رنگ و مدل‌های مختلف، میزان پوشش دهی و جنس متریال، این‌که سایبان ثابت باشد یا متحرک، دستی باشد یا برقی همگی جزء عوامل بسیار مهم در هنگام خرید سایبان پاسیو هستند. البته این نکته را فراموش نکنید که در انتخاب ویژگی‌های مختلف برای سایبان پاسیو میزان بودجه شما بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا میزان مبلغی که شما برای خرید سایبان صرف می‌کنید در تنوع و کیفیت آن بسیار موثر است.

بهتر است خرید خود را از شرکت‌های معتبر سازنده انجام دهید تا با استفاده از نظر مشاوران و دانش به‌روز آن‌ها بتوانید سازه‌ای سازگار با شرایط محیطی خود و با ماندگاری بالا انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سایبان پاسیو

– سایبان پاسیو مانند یک سقف کاذب مانع دید داشتن پاسیو از طریق طبقات بالاتر‌ می‌شود .

– استفاده از این سایبان علاوه بر تاثیر فراوان بر دکوراسیون منزل باعث خنک شدن محیط داخلی می‌شود. زیرا محافظ خوبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید است. و دمای داخلی محیط را تا 20 درجه سانتیگراد کاهش می‌دهد در این صورت می‌توانید به مقدار چشمگیری در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید . همچنین از پوسیدگی وسایلی که در محیط پاسیو در معرض تابش نور خورشید هستند جلوگیری می‌کند.

–  استفاده از سایبان برای پاسیو از کثیف شدن پاسیو جلوگیری ‌می‌کند و باعث می‌شود وسایلی که شما در آن محیط دارید از طریق رطوبت و نم حاصل از بارندگی دچار آسیب نشود.

– وجود این سازه باعث می‌شود تا محیط پاسیو شما در فصول سرد نیز از آسیب‌های وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و برف و باران در امان می‌ماند.

– امکان کنترل از راه دور سایبان در هر ساعتی از شبانه روز در صورت استفاده از سایبان برقی برای محیط پاسیو

– نگهداری گیاهان در منزل کار حساسی می‌باشد به دلیل این‌که باید شرایط مناسبی را از نظر دما و رطوبت برای گیاهان فراهم نمایید. از این رو استفاده از سایبان برای پاسیو باعث می‌شود که فضایی شبیه به گلخانه را برای پرورش گیاهان ایجاد کنید. علاوه بر‌این می‌توانید در این فضا با چیدن انواع میز و صندلی محیط دنجی را برای استراحت خود فراهم کنید.

جنس سایبان پاسیو

امروزه متریال مختلفی به عنوان پوشش برای سایبان پاسیو در بازار موجود می‌باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود هستند. پوشش سایبان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این محصول کاربردی است و مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر باید آن را انتخاب کنید. متریال مورد استفاده برای انواع مختلف سایبان شامل فایبرگلاس، پلی کربنات، فلز، پارچه‌های برزنتی و پی وی سی هستند. استفاده از این پوشش‌ها مزایای بسیاری دارد. در حقیقت بهترین انتخاب برای پوشش سایبان نوعی است که مزیت‌های زیادی را داشته باشد و داری کمترین معایب باشد.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم پوشش سایبان را باید بر اساس شرایط محیطی باید انتخاب کنید. با در نظر گرفتن تنوع آب و هوایی در کشورمان ایران یکی از بهترین جنس‌ها برای پوشش سایبان پاسیو استفاده از پارچه‌هایی از جنس PVC است. چون این پوشش مقاومت بالایی در برابر دماهای مختلف، رطوبت، نور خورشید، پوسیدگی و تغییر رنگ دارد. و سازه سایبان شما را از آسیب‌هایی مانند زنگ‌زدگی و خوردگی حفظ می‌کند.

جمع بندی

همان‌طور که دریافتید سایبان پاسیو محصولی بسیار کارآمد است و استفاده از آن در سال‌های اخیر در میان طراحان و متقاضیان مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این محصول بدون محدودیت می‌توانید در تمامی مناطق کشور استفاده نمایید. و نیازهای خود را برطرف کنید. در این مقاله ما سعی کردیم عوامل مختلفی را که در خرید سایبان پاسیو موثر هستند را برای شما توضیح دهیم. توصیه ما به شما جهت بهره‌مندی بیشتر از سایبان پاسیو این است که محصول مد نظر خود را از سازندگان نامی خریداری کنید تا از خدمات مشاوره در جهت انتخاب صحیح سایبان در بازه زمانی قبل از خرید و خدمات گارانتی و پس از فروش شرکت‌ها استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *