خنک نگهداشتن محیط توسط سایبان بالکن تراس

سایبان بالکن تراس
Rate this post

خنک نگهداشتن محیط توسط سایبان بالکن تراس

سایبان‌ها سازه‌هایی هستند که در زمستان از ورود نم و رطوبت و بارش باران و برف به محیط مورد نظر جلوگیری می‌کنند و در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان از محیط مورد نظر در برابر تابش مستقیم نور خورشید و آسیب‌های آن محافظت می‌نماید. این تجهیزات کاربردی در مدل‌های مختلف و ابعاد و اندازه‌های متفاوت بدون محدودیت در تمامی محیط‌های اداری، مسکونی، تجاری، خدماتی و… قابل استفاده می باشد و در موارد مختلف برطرف کننده نیازهای مختلف کاربران است.

از رایج‌ترین موارد استفاده از سایبان‌ها می‌تاون به عنوان سایبان پارکینگ، حیاط، سایبان بالکن یا تراس و سایبان پاسیو اشاره نمود. استفاده از سایبان‌ها به هر عنوانی دارای مزایای خاصی است و هر مدل از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود را دارند. امروزه در کشور ما ایران سازندگان مختلفی در رابطه با سایبان و محصولات مرتبط یا آن فعالیت دارند که از میان این سازندگان می‌توان سایبان ثامن را نام برد. این شرکت با در اختیار داشتن دانش امروزی و نیروی متخصص خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سایبان بالکن تراس

سایبان بالکن تراس

سایبان بالکن تراس

همان‌طور که حتما شما عزیزان در جریان هستید. سایبان‌های مختلف در دو نوع سایبان ثابت و متحرک در بازار موجود هستند. سایبان‌های ثابت قابل جابجایی نیستند اما سایبان‌های متحرک در دو نوع دستی و برقی بعد از نصب قابلیت باز و بسته شدن را دارند. نوع دستی با نیروی دست انسان و وجود یک اهرم قابل استفاده هستند اما در نوع برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی با استفاده از ریموت کنترل قابل استفاده حتی از راه دور می‌باشد.

سایبان‌های بالکن نیز از جمله نمونه‌های بسیار محبوب در میان افراد می‌باشد. و همانند سایر مدل‌های سایبان در دو نوع ثابت و متحرک (جمع شونده) برای استفاده افراد تولید می‌شوند. این سازه به‌خاطر کیفیت و کارایی بالا به شما این اجازه را می‌دهد تا از محیط بالکن خود نهایت استفاده مفید را داشته باشید. علاوه‌بر این تنوع مدل‌ها و طرح و رنگ بسیار این محصول می‌تواند ظاهر زیباتری به بالکن شما بدهد.

خنک نگهداشتن محیط توسط سایبان بالکن تراس

سایبان بالکن را می‌توان جز بهترین پوشش‌ها برای محیط بالکن یا تراس دانست. که در حال حاضر در اکثر نقاط دنیا توسط افراد در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع متحرک این سایبان‌ها به ویژه مدل‌های برقی طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است. این سازه از تابش مستقیم نور خورشید و اشعه‌های مضر آن به محیط بالکن و فضای داخلی پشت آن جلوگیری می‌نماید. در چنین شرایطی وجود سایبان بالکن تراس مزایای فراوانی به همراه دارد و علاوه بر این‌که با ایجاد سایه استفاده مفید از محیط تراس را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد باعث می‌شود دمای داخلی محیط تا میزان قابل توجهی کاهش یابد.

از این رو لازم نیست شما انرژی زیادی را صرف خنک‌کردن محیط داخلی نمایید و در کاهش انرژی مصرفی نیز بسیار موثر می‌باشد. صرفه جویی در مصرف هزینه‌های انرژی، کاهش استهلاک وسایل سرمایشی برای خنک کردن محیط داخلی، جلوگیری از پوسیدگی وسایلی که در فضای داخلی وابسته به محیط بالکن قرار دارند از دیگر مزایای استفاده از سایبان بالکن در جهت جلوگیری از تابش نور خورشید و خنک نگهداشتن محیط داخلی است. امروزه استفاده از سایبان برای خانه‌هایی که دارای بالکن هستند یک امر ضروری به‌شمار می‌رود.

مزایای دیگر استفاده از سایبان بالکن

علاوه بر موارد فوق استفاده از سایبان بالکن مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

– حفاظت از افراد و محیط مورد نظر در برابر تابش مستقیم نور خورشید در تابستان و بارش باران و برف در زمستان

– قابل استفاده در دو مدل ثابت و متحرک (دستی و برقی)

– دوام و مقاومت بالا به دلیل استفاده از متریال با کیفیت در ساخت سایبان بالکن

– استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای سایبان و زیبایی هرچه بیشتر محیط بالکن

– قابلیت تغییر زاویه و ارتفاع سایبان در صورت استفاده از مدل‌های برقی

– پایدار بودن سازه سایبان و ضدزنگ بودن آن در برابر نور و رطوبت

– استفاده در اندازه‌های مختلف بدون محدودیت مطابق با محیط بالکن

– نصب آسان و قیمت مناسب سایبان

سایبان تراس

سایبان تراس

دلایل استقبال مردم از سایبان بالکن

امروزه معمولا زندگی مردم بیشتر در فضای بسته بوده و این دوری از فضای باز و زندگی آپارتمانی به صورت طولانی مدت می‌تواند خسته کننده باشد. استفاده از یک سایبان مناسب برای محیط بالکن یا تراس این امکان را ایجاد می‌کند تا بالکن را به یک محیط بسیار مفید و کاربردی تبدیل کنید. در این صورت افراد  در فصول مختلف سال و در هر ساعت از شبانه روز اوقات فراغت خود را گذرانده و از فضای باز و آب و هوای تازه لذت ببرند.

به همین دلیل  در سال های اخیر ساکنان آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی از وجود سایبان بالکن و مزایای آن استقبال بسیار زیادی داشته‌اند. همچنین استفاده از سایبان بالکن در طرح‌های خاص و زیبا در هماهنگی با ساختمان شما جلوه زیباتری به نمای منزل شما می‌دهد و به ارزش آن می‌افزاید. محبوبیت فراوان این محصول کاربردی باعث شده تا سازندگان مختلف در زمینه ساخت و تولید سایبان به صورت رقابتی با یکدیگر کار کرده و انواع مختلف محصولات را در تنوع رنگ و طرح با سطوح مختلف کیفیت به بازار عرضه کنند. تا مطابق با سلیقه کاربران نیازهای مختلف آن‌ها را برطرف نمایند.

انواع سایبان برای بالکن (تراس)

همان‌طور که قبلا اشاره نمودیم سایبان‌های بالکن در انواع مختلفی تولید ‌می‌شوند و متقاضیان می‌توانند مطابق با سلیقه خود و بر اساس شرایط محیط مورد نظر سایبان را انتخاب نمایند. در این بخش از مقاله به معرفی انواع سایبان تراس می‌پردازیم.

سایبان بالکن شفاف

این مدل سایبان‌های ثابتی هستند که در ساخت آن‌ها از صفحات پلکسی استفاده می‌شود و تا حدود زیادی نورگیر می‌باشند و فضای بالکن یا تراس شما را تاریک نخواهند کرد.

سایبان بادبانی

  دلیل نام‌گذاری این سایبان شباهت آن به بادبان می‌باشد. متریال مورد استفاده در این مدل از سایبان پارچه‌ای بوده و اگر آن را در زاویه و ارتفاع درست نصب کنید سایه مناسبی را در محیط بالکن شما ایجاد خواهد کرد.

سایبان بازویی بالکن

همه مدل‌های سایبان بالکن بصورت دستی و یا برقی قابلیت نصب و راه اندازی دارند. سایبان بازویی از پرطرفدارترین نوع سایبان‌های بالکن می‌باشد. سایبان بازویی برقی دارای بازو و مفصل‌هایی می‌باشد که به آن کمک می‌کند باز و بسته شود. برای کنترل و هدایت این مدل از سایبان از ریموت استفاده می‌شود.

با استفاده از سایبان بازویی شما این امکان را دارید که فضایی دنج و زیبا برای اوقات استراحت خود ایجاد کنید. همچنین یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سایبان قابلیت تنظیم کردن و تغییر دادن زاویه آن است که به این دلیل بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

سایبان چتری بالکن

های چتری در بین متقاضیان بسیار جذاب می‌باشد و علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. مدل‌های برقی سایبان چتری نیازی به نصب ندارند و با اتصال به یک پایه سایه لازم را ایجاد می‌کند. قابلیت حمل آسان و زیبایی ظاهری یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از این مدل سایبان است. و شما این امکان را دارید که سایبان را از مکان به مکانی دیگر جابه‌جا کنید. سایبان‌های چتری در ابعاد متفاوت قابل اجرا هستند و شما می‌توانید در بالکن های بسیار کوچک هم از آن‌ها استفاده نمایید.

سایبان فول باکس بالکن

سایبان فول باکس نیز به دو صورت برقی و دستی در محیط بالکن قابل استفاده می‌باشد. این سایبان قابلیت این را دارد که محیطی به اندازه 15 متر مربع را تحت پوشش خود قرار دهد.

سایبان زنجیری بالکن

سایبان زنجیری به عنوان سایبان فنری نیز شناخته می‌شود و این توانایی را دارد که فضای بیشتری را نسبت به دیگر مدل‌های سایبان تحت پوشش خود قرار دهد. سایبان‌های  زنجیری می‌توانند فضایی به اندازه 18 متر مربع را تحت حفاظت و پوشش‌دهی قرار دهد.

سایبان دو طرفه بالکن

اگر فضای بالکن شما بسیار گسترده است و قصد پوشش آن را دارید انتخاب سایبان برقی دو طرفه گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب می‌باشد. طراحی این سایبان شباهت بسیاری به سایبان بازویی دارد. به صورتی که انگار دو سایبان بازویی را به یکدیگر متصل کرده‌اید.

لیست قیمت و خرید انواع سایبان زمستان 1402

هزینه برقی کردن 3 میلیون تومان میباشد
نام سایبانقیمت هر متر مربعتوضیحات تکمیلیتصویر سایبان
سایبان برقیاز 1.200.000 هزار تومانپارچه خارجی کره ای ضد آب و موتور خارجی با گارانتی 2 سالهسایبان برقی
سایبان مغازهاز 900.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی با موتور دستی و برقی و گارانتی 2 سالهسایبان مغازه
سایبان چتریاز 6.100.000 هزار تومانچتر پایه کنار و چتر پایه وسط با کیفیت با گارانتی 2 سالهسایبان چتری
سایبان استخراز 5.300.000 هزار تومانپوشش سقف پلی کربنات فلت طرح شیشه با گارانتی 18 ماههسایبان استخر

سایبان باغ

از 980.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان باغ

سایبان ویلا

از 1.100.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان ویلا

سایبان روف گاردن

از 900.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان روف گاردن

تعمیر سایبان

از 600.000 هزار تومانتعمیر انواع سایبان در سراسر ایران با یک تماستعمیر سایبان

سایبان فول باکس

از 1.700.000 هزار تومانپارچه و موتور خارجی با کیفیت با گارانتی 20 ماههسایبان فول باکس

سایبان بازویی

از 850.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان بازویی
سایبان پارکینگاز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پارکینگ
سایبان پاسیواز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پاسیو

قیمت سایبان بالکن

در تعیین قیمت نهایی سایبان بالکن عوامل مختلفی تاثیر‌گذار است. از جمله نوع سایبان، طراحی، ابعاد، و… به عنوان مثال قیمت سایبان کالسکه‌ای با سایبان بازویی متفاوت است. مدل سایبان و اندازه آن بیشترین نقش را در تعیین قیمت سایبان دارند. شما با مراجعه به شرکت‌های تولیدی در این زمینه می‌توانید محصول خود را با قیمت واقعی بازار تهیه نمایید و با حذف واسطه‌ها از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم اطلاعات جامعی را درباره سایبان بالکن و مزایای مختلف آن به شما ارائه دهیم. همچنین به بیان توضیحاتی در رابطه با خنک نگهداشتن محیط توسط سایبان بالکن تراس پرداختیم. و انواع سایبان‌های مختلف را برای محیط بالکن به شما معرفی نمودیم. شما عزیزان بعد از انتخاب نوع دلخواه سایبان خود از بین انواع سایبان ثابت یا برقی برای بالکن، می‌توانید طرح و رنگ سایبان را مشخص نمایید و از مزایای آن بهره‌مند باشید. بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از سایبان‌های برقی در مدل‌های متفاوت و هماهنگ با نمای بیرونی ساختمان شما می‌تواند تاثیر به‌سزایی در زیبایی منزل و دکوراسیون خارجی آن داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *