سایبان فول باکس در چه ابعاد و اندازه‌هایی ساخته می‌شود؟

سایبان فول باکس
Rate this post

سایبان فول باکس در چه ابعاد و اندازه‌هایی ساخته می‌شود؟

در این مقاله قصد داریم (سایبان فول باکس در چه ابعاد و اندازه‌هایی ساخته می‌شود؟) را بررسی کنیم.

سایبان فول باکس یکی از انواع سایبان‌های فنری است. در این نوع سایبان، هنگامی که سایبان جمع می‌شود، تمام پارچه و بازوها به طور کامل درون محفظه فرو می‌روند و علت تغییر نام این سایبان بازویی به سایبان فول باکس همین موضوع است. این سایبان دارای دو کاور آلومینیوم در بالا و پایین است که وجود این کاورها به دلیل محافظت از پارچه سایبان در برابر برف و باران هنگام زمستان است. سایبان فول باکس یک طرفه است و شما می‌توانید آن را به دیوار یا پایه نصب کنید. این سایبان در منازل، باغ ویلاها، رستوران‌ها و مغازه‌ها قابل استفاده است. هنگام بسته بودن سایبان تمام پارچه و متعلقات آن تحت حفاظت بوده و قابل رویت نیست.

سایبان فول باکس

سایبان فول باکس

انواع سایبان فول باکس

سایبان فول باکس، انواع مختلفی دارد که هر نوع از آن برای مکان‌های بخصوصی مناسب است. سایبان فول باکس دستی، سایبان فول باکس برقی و سایبان فول باکس اتوماتیک از انواع سایبان‌ها فول باکس هستند که هرکدام تفاوت‌ها و کاربردهای منحصر به خود را دارند.

سایبان فول باکس دستی

سایبان فول باکس دستی، فول کاور است و گیربکس (دنده) دارد، طریقه باز و بسته شدن سایبان فول باکس دستی به این صورت است که این سایبان توسط میله سایبان (هندل سایبان) که همراه چادر برای مشتری ارسال می‌گردد باز و بسته می‌شود. سایبان فول باکس دستی همانطور که از نام آن پیداست، به کمک نیروی دست باز و بسته می‌شود به همین خاطر برای مناطق بدون برق مناسب‌تر است. سایبان فول باکس دستی فاقد موتور است به همین دلیل هنگام سفارش آن، یک اهرم و یک پارچه برای باز و بسته کردن سایبان مشتری ارسال خواهد شد. نداشتن موتور در این سایبان سبب شده که هزینه سایبان دستی کمتر از سایبان فول باکس برقی باشد. در قسمت بالای پرده یک اهرم دستی قرار گرفته است که با کشیدن آن به سمت پایین و یا فشار دادن آن به سمت بالا شما می‌توانید سایبان فول باکس دستی خود را باز و بسته کنید. پرده این سایبان‌ها از جنس پارچه هستند و با طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال های مختلف در دسترس مشتری قرار می‌گیرند.

سایبان فول باکس برقی

محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع سایبان فول باکس، سایبان‌های فول باکس برقی هستند. این نوع از سایبان‌ها به کمک نیروی برق باز و بسته می‌شوند. سایبان فول باکس برقی دارای موتور توبولار است، یکی از دلایل محبوبیت این نوع سایبان این است که بازوهای آن به کمک کنترل از راه دور به حرکت در می‌آیند. استفاده از این سایبان به دلیل کاربردهای متنوع و مختلفی که دارد روز به روز در حال افزایش است. سایبان فول باکس برقی دارای ویژگی‌های متفاوتی است، این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: جلوگیری از ورود گرد و غبار و باران به داخل محوطه مورد نظر، زیبایی خاص و منحصر به فرد و قابلیت تغییر دکوراسیون که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، البته برای خرید یک سایبان فول باکس برقی باید به عوامل مختلفی مانند: دکور فضای مورد نظر، ابعاد و اندازه توجه کرد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سایبان، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است که این سایبان به دلیل داشتن کاور آلومینیومی در بالا و پایین، به خوبی این قابلیت را دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت می‌کند. اگر می‌خواهید در روزهای گرم تابستان و همچنین روزهای بارانی لحظات خوشی را سپری کنید، سایبان فول باکس برقی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در صورتی که یک فروشنده هستید و قصد دارید نمای جالبی به فضای داخل و خارج مغازه خود بدهید می‌توانید از سایبان فول باکس برقی به عنوان سایه بان مغازه خود استفاده کنید. سایبان فول باکس برقی این قابلیت را به شما می‌دهد که سایه بان مغازه خود را از راه دور کنترل و باز و بسته کنید.

سایبان فول باکس اتوماتیک

سایبان فول باکس اتوماتیک، دارای سنسورهای حساس در برابر نور، آب و باد است که سبب شده است که این سایبان در شرایط مختلف با توجه به آب و هوا باز و بسته شود، البته این موضوع را در نظر بگیرید که برای هوشمند سازی باید سایبان از نوع برقی باشد.

قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس

ویژگی‌های سایبان فول باکس

در نصب این سایبان‌ها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. جنس سایبان فول باکس، کاملاً از آلومینیوم است. این دلیل موجب شده این سایبان در برابر خطرات محفوظ باشد. سایبان فول باکس، هیچگونه آلودگی صوتی به همراه ندارد چرا که نرم و بی صدا است. رنگ سایبان الکترواستاتیک است که از مرغوب‌ترین رنگ‌ها است. موتور مورد استفاده در این سایبان‌ها از موتورهای فرانسوی و چینی است که کارکرد سایبان را تا حدودی کاهش داده است. این امکان برای شما وجود دارد که زاویه سایبان فول باکس را به دلخواه خود تنظیم کنید.

این سایبان قابلیت محافظت از قسمت‌های مختلف ساختمان در برابر عواملی مانند باران، گرد و غبار و نور خورشید را دارد. نوع کلاسیک این سایبان طول عمر کمتری دارد چرا که روکش و بازوهای آن در معرض نور خورشید و گرد و غبار زودتر فرسوده می‌شوند. در این سایبان‌ها شما می‌توانید در ساعات مختلف روز زاویه سایبان را متناسب با زاویه نور خورشید تغییر دهید. تمام اجزای سایبان فول باکس دایکست و اکستروژن است. برای مستحکم شدن بازوهای سازه از یک زنجیر با استحکام و کیفیت مناسب استفاده شده است.

در این سایبان‌ها از پارچه‌های با کیفیت برای پرده استفاده می‌شود که متناسب با استانداردهای جهانی، مقاوم در برابر اشعه خوردشید است و همچنین پارچه هنگام قرار گرفتن در معرض سرما منجمد نمی‌شود. زیبایی این سایبان سبب شده بیشتر از بقیه سایبان‌ها مورد توجه مشتری قرار گیرد. در سایبان‌های معمولی هیچ کاوری برای محافظت از اجزا وجود ندارد به همین دلیل از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که سایبان فول باکس در بازار به سایبان‌های فول کاست نیز معروف هستند. جنس آلومینیومی این سازه سبب شده که بسیار سبک و قابل حمل باشد.

نصب سایبان فول باکس

نصب سایبان به اندازه اجزا و طراحی آن اهمیت دارد پس بهتر است از افراد متخصص برای نصب سایبان فول باکس کمک بگیرید. این کار به دقت و حساسیت بالا نیاز دارد. در صورتی که سایبان فول باکس خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید، افراد متخصص و کاربلد این سایبان را برای شما نصب خواهند کرد و یا شما را برای نصب آن راهنمایی می‌کنند چون نصب صحیح سایبان یک امر مهم است و در طول عمر آن تأثیر دارد.

ابعاد و اندازه سایبان فول باکس

عرض استاندارد این سازه به طور معمول بین ۲.۵ تا ۶ متر است. میزان جلو آمدن این سایبان‌ها حدود ۲ تا ۳ متر است که این حدود بر طبق استانداردهای جهانی تنظیم شده است. در بازشوها ۲ متر، ۲.۵ متر و ۳ متر هستند. دهنه‌های سایبان فول باکس بین ۳ متر تا ۵ متر است.

لیست قیمت و خرید انواع سایبان زمستان 1402

هزینه برقی کردن 3 میلیون تومان میباشد
نام سایبانقیمت هر متر مربعتوضیحات تکمیلیتصویر سایبان
سایبان برقیاز 1.200.000 هزار تومانپارچه خارجی کره ای ضد آب و موتور خارجی با گارانتی 2 سالهسایبان برقی
سایبان مغازهاز 900.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی با موتور دستی و برقی و گارانتی 2 سالهسایبان مغازه
سایبان چتریاز 6.100.000 هزار تومانچتر پایه کنار و چتر پایه وسط با کیفیت با گارانتی 2 سالهسایبان چتری
سایبان استخراز 5.300.000 هزار تومانپوشش سقف پلی کربنات فلت طرح شیشه با گارانتی 18 ماههسایبان استخر

سایبان باغ

از 980.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان باغ

سایبان ویلا

از 1.100.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان ویلا

سایبان روف گاردن

از 900.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان روف گاردن

تعمیر سایبان

از 600.000 هزار تومانتعمیر انواع سایبان در سراسر ایران با یک تماستعمیر سایبان

سایبان فول باکس

از 1.700.000 هزار تومانپارچه و موتور خارجی با کیفیت با گارانتی 20 ماههسایبان فول باکس

سایبان بازویی

از 850.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان بازویی
سایبان پارکینگاز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پارکینگ
سایبان پاسیواز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پاسیو

قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس، از سایبان‌های معمولی و سایه بون مغازه بیشتر است. این تفاوت قیمت نیز به دلیل کیفیت و مزایای آن است که این سایبان را از سایبان‌های معمولی متمایز کرده است. عوامل مختلفی در تعیین قیمت این سایبان دخیل هستند به طور مثال، اندازه و ابعاد، برند و شرکتی که این سازه رو تولید کرده است، نوع و جنس پرده سایبان و از همه مهم‌تر نوع سایبان (برقی و یا ثابت بودن) چون همانطور که گفتیم سایبان‌های برقی گران قیمت‌تر از سایبان‌های دستی هستند.

مزایای استفاده از سایبان فول باکس

این روزها استفاده از سایبان فول باکس یک امر معمول است و اکثر فروشگاه‌ها و ساختمان‌های مسکونی ممکن است یکی از انواع آن را مورد استفاده قرار داده باشند، برای خرید این سایبان باید به این موضوع توجه داشته باشید که این سایبان را برای کدام قسمت در نظر گرفته‌اید. به طور مثال اگر سایبان فول باکس را برای فروشگاه و یا مغازه خود در نظر دارید بهتر است که از سایبان برقی استفاده کنید چرا که می‌شود آن را از راه دور کنترل کرد و از ورود گرد و غبار و باران به داخل مغازه و فروشگاه شما جلوگیری می‌کند. اگر این سایبان را برای ویلای خود در نظر گرفته‌اید بهتر است سایبان الکترونیک را انتخاب کنید این سایبان سنسورهای حساس به نور و باران دارد و هنگامی که شما در ویلا حضور ندارید در صورت بارش باران و فعال شدن سنسورها به صورت الکترونیک باز و بسته می‌شود.

در صورتی که در نظر دارید یک سایبان مناسب برای منزل خود تهیه کنید باید به ظاهر و زیبایی آن توجه کنید و یک سایبان زیبا وبا کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

کلام آخر

از آنجایی که سایبان هم در زیبایی و نمای محل مورد نظر تأثیر دارد و هم برای مقابله در برابر نور آفتاب، باران و گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل شما برای خرید سایبان فول باکس مناسب نیاز دارید یک فروشگاه مورد اعتماد بیابید و پیدا کردن یک فروشگاه مناسب با کیفیت بالا و قیمت پایین ممکن است دقدقه بسیاری از مردم باشد. شما می‌توانید سایبان فول باکس خود را از سایت سایبان ثامن sayebansamen با بهترین کیفیت مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و آن را در منازل، فروشگاه‌ها و محل کار خود بکار بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *