سایبان کالسکه‌ای چقدر در برابر باد و شرایط بد آب و هوایی مقاوم است؟

سایبان کالسکه‌ای
Rate this post

سایبان کالسکه‌ای چقدر در برابر باد و شرایط بد آب و هوایی مقاوم است؟

سایبان کالسکه‌ای از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین سایبان‌های موجود برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها است. آنچه برای متقاضیان این سایبان جای سؤال دارد این است که آیا سایبان کالسکه‌ای در برابر وزش باد و شرایط بد آب و هوایی مقاوم است یا نه؟

پاسخ دادن به این سؤال مشخصاً مثبت است چون این سایبان با به روز کردن خود با تکنولوژی‌های جدید و نصب سنسور باد این مشکل را حل کرده است. همچنین با تنوع در مدل و رنگ بندی در بازار رقابت دوام آورده است و هر روزه شاهد استفاده بیشتر مغازه داران و صاحبان فروشگاه‌ها از سایبان کالسکه‌ای هستیم.

لیست قیمت و خرید انواع سایبان زمستان 1402

هزینه برقی کردن 3 میلیون تومان میباشد
نام سایبانقیمت هر متر مربعتوضیحات تکمیلیتصویر سایبان
سایبان برقیاز 1.200.000 هزار تومانپارچه خارجی کره ای ضد آب و موتور خارجی با گارانتی 2 سالهسایبان برقی
سایبان مغازهاز 900.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی با موتور دستی و برقی و گارانتی 2 سالهسایبان مغازه
سایبان چتریاز 6.100.000 هزار تومانچتر پایه کنار و چتر پایه وسط با کیفیت با گارانتی 2 سالهسایبان چتری
سایبان استخراز 5.300.000 هزار تومانپوشش سقف پلی کربنات فلت طرح شیشه با گارانتی 18 ماههسایبان استخر

سایبان باغ

از 980.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان باغ

سایبان ویلا

از 1.100.000 هزار تومانپارچه خارجی و ایرانی بصورت دستی با گارانتی 18 ماههسایبان ویلا

سایبان روف گاردن

از 900.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان روف گاردن

تعمیر سایبان

از 600.000 هزار تومانتعمیر انواع سایبان در سراسر ایران با یک تماستعمیر سایبان

سایبان فول باکس

از 1.700.000 هزار تومانپارچه و موتور خارجی با کیفیت با گارانتی 20 ماههسایبان فول باکس

سایبان بازویی

از 850.000 هزار تومانپارچه کره ای خارجی با موتور با کیفیت با گارانتی 18 ماههسایبان بازویی
سایبان پارکینگاز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پارکینگ
سایبان پاسیواز 1.550.000 هزار تومانپارچه خارجی 900 گرم ثابت با گارانتی 5 سالهسایبان پاسیو

سایبان کالسکه‌ای چیست؟

سایبان کالسکه‌ای، سایبانی کلاسیک و مقرون به صرفه است که از دیرباز برای دهنه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. شکل ظاهری این سایبان ربع دایره‌ای و حالتی دوار دارد و برای کسانی که با سایبان نیز آشنایی ندارند به راحتی قابل شناسایی است. این سایبان که با نام سایبان کروک نیز شناخته می‌شود و به دلیل ظاهری شیک، قیمت مناسب، استحکام بالا و قابلیت تنظیم در زوایای مختلف در بین مردم بسیار پرطرفدار است.

سایبان کالسکه‌ای، نوعی آفتاب‌گیر برای پنجره‌ها است که علاوه بر اینکه مانع ورود نور آفتاب و باران و برف به داخل می‌شود جلوه زیبایی هم به نمای بیرونی ساختمان می‌دهد و این سایبان با داشتن تنوع در رنگ بندی هارمونی زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان آورند.

مزایای سایبان کالسکه‌ای

  • کلاسیک بودن و زیبایی آن: ویژگی خاص این سایبان کلاسیک بودن آن است که صاحبان بعضی از مشاغل مانند گل فروشی، آنتیک فروشی، طلا و جواهرات، فروشگاه‌ها و غیره از این مدل سایبان به عنوان یک امتیاز استفاده می‌کنند و ظاهری زیبا و جذاب به مغازه خود می‌دهند. همچنین گزینه مناسبی برای مغازه‌های با معماری و طراحی قدیمی است که با حفظ ظاهر سنتی ساختمان، از بافت ساختمان نیز در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت می‌کند.
  • عدم اشغال فضای وسیع: سایبان کالسکه‌ای دارای عرض و ارتفاع کمی است که موجب شده فضای زیادی را اشغال نکند و مغازه‌های که محدودیت فضا و مکان دارند بتوانند به راحتی از این سایبان استفاده کنند و از مزایای آن بهره ببرند.
  • مناسب برای مکان‌های بادخیز: به دلیل حالت آیرودینامیکی که دارد، برای مناطق بادخیز بسیار مناسب است. سایبان‌ها اگر در مناطق بادخیز و در ارتفاع نصب شده باشند باید بتوانند نیروی ناشی از باد را تحمل کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان سایبان‌های کالسکه‌ای را طراحی کرده‌اند که علاوه بر حفظ ظاهر کلاسیک، به راحتی در برابر وزش باد دوام می‌آورد. جدیدترین نوع این سایبان دارای سنسور باد است که هنگام وزش باد بدون کمک نیروی انسانی به صورت اتوماتیک جمع می‌شود به طبع قیمت بیشتری نسبت به سایر سایبان‌ها دارد.
  • چاپ تبلیغات روی آن: امکان چاپ انواع تبلیغات روی سایبان کالسکه‌ای وجود دارد. تبلیغات به پیشرفت کسب و کارها کمک چشمگیری می‌کند. هر کسب و کاری هر چند شناخته شده باشد باز هم به تبلیغات نیاز دارد. چاپ تبلیغات روی سایبان هزینه بسیار کمی دارد. به دلیل قوی بودن حافظه بصری و دیداری مشتریان، صاحبان مغازه می‌توانند با همین هزینه کم باعث دیده شدن هر روزه کسب و کار خود و ماندگاری در ذهن مشتری می‌شوند و کسانی که خرید می‌کنند یا کسانی که از آن مسیر عبور می‌کنند تبلیغات مغازه را می‌بینند و با تبلیغات، تعداد مشتریان افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. این سایبان‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، به سلیقه مشتری تولید و تبلیغات روی آن چاپ می‌شود.
  • حمل و نقل آسان: یکی دیگر از مزیت‌های سایبان کالسکه‌ای، قابلیت جا به جایی آسان است به راحتی جمع می‌شوند و تاشو هستند. زمانی که شما نیازی به سایبان ندارید و نور خورشید شما را اذیت نمی‌کند سایبان خیلی راحت بدون اشغال فضای زیاد جمع می‌شود.
  • پوشش دهی عالی: پوشش کامل و بی نقص درب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها از ویژگی خوب سایبان کالسکه‌ای است. این سایبان‌ها با دارا بودن قابلیت تنظیم زاویه، مانع ورود نور خورشید و گرد و غبار به داخل مغازه می‌شوند و درب مغازه را به طور کامل پوشش می‌دهد.

کاربرد سایبان کالسکه‌ای

از سایبان کالسکه‌ای به منظور سایه انداختن، مانع ورود مستقیم نور خورشید، گرد و غبار، برف و باران استفاده می‌شود علاوه بر کاربردی بودن این سایبان، بسیار مقرون به صرفه است در نتیجه میان قشرهای مختلف مردم محبوبیت دارد و در مکان‌های مختلفی از این سایبان استفاده می‌کنند.

سایبان کالسکه‌ای برای پنجره

سایبان پنجره نقش حفاظتی دارد و با نصب شدن به دیواره‌ها و چارچوب بیرونی پنجره هم به عنوان آفتابگیر عمل می‌کنند هم به عنوان باران‌گیر. سایبان پنجره با توجه به اینکه امکان پوشش نور آفتاب را از بغل دارد برای پنجره‌هایی که درصد نورگیری بالای دارند بسیار مناسب است همچنین امکان تولید در ابعاد کوچک و بزرگ را دارد و نسبت به سایز پنجره می‌توانید سایبان سفارش دهید.

سایبان کالسکه‌ای برای خودرو

به طور کلی هدف از تولید سایبان‌ها، استفاده در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف است که متناسب با نیاز شما باشد. هدف از تهیه سایبان خودرو، ایجاد سایه و فضایی به دور از اشعه خورشید و باران و برف برای وسایل نقلیه است. قیمت مناسب و نصب راحت این سایبان در قیاس با سایر سایبان‌ها، از دلایل اصلی محبوبیت سایبان کالسکه‌ای خودرو است.

سایبان کالسکه‌ای برای رستوران‌ها و هتل‌ها

هتل‌ها و رستوران‌ها جزء مشاغلی هستند که خاص بودن برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. آن‌ها با استفاده از سایبان، توانسته‌اند برای مهمانانی که دوست دارند در فضای باز استراحت کنند و غذا سرو کنند لحظاتی به یاد ماندنی را خلق کنند. همچنین صاحبان خوش ذوق این مشاغل با هماهنگ کردن روکش سایبان با محیط اطراف و ایجاد هارمونی، دکوراسیون خارجی زیبایی را به وجود می‌آورند که چشم هر بیننده را به خود خیره می‌کند.

سایبان کالسکه‌ای برای مغازه و فروشگاه

دلیل اصلی استفاده از سایبان برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مغازه است که مانع گرم شدن داخل مغازه و فاسد شدن مواد غذایی می‌شود و محیط داخل مغازه را خنک نگه می‌دارد. از کارایی‌های دیگر سایبان این است که مانع ورود گرد و غبار و آب باران به داخل مغازه می‌شود. استفاده دیگری که از سایبان مغازه می‌شود به عنوان محل تبلیغات است نصب بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه بسیار زیاد و سرسام آوری برای صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارد چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه به صرفه‌ترین نوع تبلیغات است که مغازه داران می‌توانند همیشه این تبلیغات را داشته باشند.

انواع سایبان مغازه

با توجه به مزیت‌های بی‌شمار که سایبان‌ها برای مغازه دارند در سال‌های اخیر تولید انواع سایبان مغازه افزایش چشمگیری داشته است و همه مغازه داران مشتاق به استفاده از این وسیله کاربردی شده‌اند.

سایبان کالسکه‌ای

ویژگی بارز سایبان کالسکه‌ای نسبت به سایر سایبان‌ها، قیمت بسیار پایین آن است که موجب شده تا مغازه‌های کوچک نیز توان خرید و نصب این سایبان را داشته باشند. همچنین این سایبان خیلی راحت نصب می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند پس اگر با محدودیت مکان و بودجه روبرو هستید این سایبان انتخاب شایسته‌ای است. شکل ظاهری سایبان کالسکه‌ای دوار است که با بقیه سایبان‌ها متفاوت است و همین زیبایی ظاهری باعث برتری چشمگیر این سایبان نسبت به سایر سایبان‌ها شده است.

سایبان بازویی

سایبان بازویی یکی از جدیدترین و مجهزترین نوع سایبان مغازه است که دارای طراحی منحصر به فردی است این سایبان برای درب مغازه‌ها با عرض و ابعاد مختلف تولید می‌شود. مشخصه بارز این سایبان، داشتن سیستم الکترونیکی به روز و مدرن است که با حداقل زحمت و در کمترین زمان باز و بسته می‌شود. این سایبان مناسب مناطقی است که دارای شرایط جوی ناپایدار هستند سایبان‌های بازویی جدید هوشمند هستند؛ یعنی دارای سنسورهای هوشمند مانند سنسور گرما، سنسور لرزش و سنسور باد هستند.

روکش سایبان کالسکه‌ای

سایبان کالسکه‌ای با انواع پاچه‌ها و روکش‌ها قابل تهیه و اجرا است. بنابراین متقاضی پس از مشاهده انواع روکش و مشورت با کارشناسان، در نهایت تصمیم می‌گیرد که چه سایبانی با چه روکشی را برای او تهیه و آماده کنند. هر پارچه و متریالی مزایا و معایب بخصوصی دارد پس قبل از تهیه سایبان، به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه خود توجه کنید.

سایبان کالسکه‌ای ترانزیتی

پارچه ترانزیتی نوعی از پارچه برزنتی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارد. این پارچه با وجود سبک بودن طول عمر طولانی دارد و بسیار بادوام است. به دلیل تنوع در رنگ، سایبان کالسکه‌ای ترانزیتی یک راه حل اقتصادی برای تبدیل فضاهای ساده به محیط‌های خیره کننده و چشم‌نواز است.

سایبان کالسکه‌ای فلکسی

قابلیت چاپ روی پارچه سایبان فلکسی از مهمترین خاصیت این پارچه است. و معمولاً برای انجام تبلیغات روی سایبان از این پارچه استفاده می‌کنند. مشتریانی که طرح روی سایبان برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد از این نوع پارچه برای سایبان خود استفاده می‌کنند. این سایبان، بخاطر تنوع جلوه‌های بصری و قابلیت نورپردازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سایبان کالسکه‌ای نانو

این روکش فاقد لایه پی وی سی موجود در روکش ترانزیتی است اما بخاطر پوشش نانو، مقاومت سایشی و ضربه‌ای بسیار چشمگیری دارد. همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. به دلیل اینکه روکش نانو که ماده‌ای سخت است روی پارچه که ماده‌ای نرم است نشانده شده است باعث شده است این روکش بسیار سبک و بسیار با دوام و مقاوم است.

سخن پایانی

استفاده از سایبان در همه روزهای سال و در همه شرایط آب و هوایی برای مغازه‌ها به امری ضروری تبدیل شده است. تولیدکنندگان و طراحان سایبان‌ها با مجهز کردن سایبان‌ها به تجهیزات و امکانات مدرن به نیاز تمام مشتریان خود پاسخ داده‌اند. شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت سایبان کالسکه‌ای به سایت سایبان ثامن مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *